PRODUKTY

1. Jak wyszukać produkt?
2. Czy produkt będzie jeszcze dostępny?
3. Czy wszystkie produkty, które są w sklepie internetowym można zobaczyć na ekspozycji w salonie firmowym w Częstochowie?
4. Czy podane ceny lamp na stronie internetowej WWW.LYSNE.PL obowiązują we wszystkich salonach partnerskich?
5. Czy istnieje możliwość obejrzenia naszego asortymentu przed złożeniem zamówienia?
6. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?
7. Czy lampa może być wykonany w systemie dwuobwodowym?
8. Jak są rozmieszczone oprawki w lampach w których jest więcej niż 1 źródło światła?
9. Czy abażury w danym kolorze mają ten sam odcień, strukturę materiału?
10. Jaka jest kolorystyka stelaży? Co oznaczają poszczególne kolory?
11. Czy długość lamp wiszących można regulować?
12. Jak usytuowany jest przewód zasilających w modelach typu tripod?
13. Jaka jest długość przewodu zasilającego w lampach stojących i nocnych?
14. Czy możliwa jest modyfikacja lampy?
15. Czy w kinkietach i lampkach nocnych możliwe jest umieszczenie włącznika na stelażu? 
16. W jaki sposób zamówić 3 różne warianty kolorystyczne abażurów (w przypadku modeli MAJORKA, MINORKA, BORNEO, PUEBLO, MICHIGAN, MALIBU, DETROIT, FARGO)?

17. Czy żarówki znajdują się w komplecie?

 
 

1. Jak wyszukać produkty?

Nie wiesz dokładnie jakiego produktu szukasz? Dostępne po lewej stronie filtry ułatwią Ci znalezienie idealnego modelu oświetlenia. Listować produkty możesz m.in. po rodzaju, przeznaczeniu, stylu, kolorze, rozmiarze, itp.

 

2. Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

Cały asortyment, który znajduje się w naszym sklepie internetowym WWW.LYSNE.PL jest dostępny. Nie posiadamy stanów magazynowych, nie zamawiamy produktów u innych dostawców, dlatego, że jesteśmy polskim producentem oświetlenia a każdy produkt wytwarzany jest pod konkretne zamówienie klienta.

 

3. Czy wszystkie produkty, które są na stronie internetowej można zobaczyć na ekspozycji w salonie firmowym w Częstochowie?

Większość produktów dostępnych w naszym sklepie online można również obejrzeć w naszym salonie firmowym w Częstochowie oraz w innych salonach z oświetleniem w całej Polsce. Lista dostępnych salonów partnerskich z naszymi produktami znajduje się tutaj. 

 

4. Czy podane ceny lamp w naszym sklepie WWW.LYSNE.PL obowiązują w innych salonach partnerskich?

Ceny w innych salonach ustalane są indywidualnie przez naszych partnerów biznesowych.

 

5. Czy istnieje możliwość obejrzenia naszego asortymentu przed złożeniem zamówienia?

Na chwilę obecną nie posiadamy salonu stacjonarmego w którym można obejrzeć nasz asortyment.

 

6. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

W salonie firmowym istnieje możliwość obejrzenia naszych produktów, złożenie zamówienia i jego odbioru. Nie prowadzimy na miejscu sprzedaży oświetlenia, nie można zakupić produtków "od ręki".

 

7.Czy lampa może być wykonany w systemie dwuobwodowym?

Tak, wszystkie lampy wiszące oraz plafony, które zawierają więcej niż 1 źródło światła są montowane w systemie 2 - obwodowym. 


8. Jak są rozmieszczone oprawki w lampach (plafony i żyrandole) w których jest więcej niż 1 źródło światła?
W lampach w których jest jedno źródło światła żarówka jest umieszczona pionowo (w dół). W modelach w których występuje więcej niż źródło światła oprawki montowane są poziomo (w bok). Wyjątkiem są modele KAIR, TUNIS oraz SARI.


9. Czy abażury w kolorze np. czerwonym będą miały ten sam odcień?
Tak, wszystkie abażury wykonywane są z tego samego materiału, więc kolorystyka np. klosza w kinkiecie i w lampie stojącej będzie taka sama.


10. Jaka jest kolorystyka stelaży? Co oznaczają poszczególne kolory?
BIAŁY – metal pokryty farbą proszkową w kolorze białym, półmatowy
CZARNY - metal pokryty farbą proszkową w kolorze czarnym, półmatowy
SREBRNY - metal pokryty farbą proszkową w kolorze srebrnym, półmatowy
CHROM – stelaż pokryty powłoką galwaniczną w kolorze srebrnoszarym, błyszczący
STAL SZCZOTKOWANA (TZW. SATYNA) - stelaż pokryty powłoką galwaniczną w kolorze srebrnoszarym, zeszczotkowany, matowy z widocznymi ryskami
STARE ZŁOTO (TZW. PATYNA) - stelaż pokryty powłoką galwaniczną w kolorze złotoczarnym, zeszczotkowany, matowy z widocznymi ryskami

 

11. Czy długość lamp wiszących można regulować?

Tak, wszystkie lampy wiszące można dowolnie regulować. Standardowa długość przewodu to ok. 120 cm.

 

12. Jak usytuowany jest przewód zasilających w modelach drewnianych lamp podłogowych typu tripod?

W modelach lamp ARUBA, HAITI, CURACAO oraz MIAMI przewód zasilający ukryty jest w jednej z nóg oprawy. Wyjątkiem jest drewniana lampka nocna SABA w której przewód swobodnie opada z górnej części lampy (od oprawki).

 

13. Jaka jest długość przewodu zasilającego w lampach stojących i nocnych?

W lampach stojących całkowita długość przewodu to ok. 250 cm. W zależności od wysokości lampy, długość przewodu jest różna. Podobnie jest w przypadku lampek nocnych - całkowita długość przewodu zasilającego to ok. 150 cm i w zależności od wysokości, długość przewodu, który możemy wykorzystać do podłączenia lampy do zasilania sieciowego jest różna.

 

14. Czy możliwa jest modyfikacja lampy?

Modyfikacja asortymentu jest możliwa w przypadku zamówień induwidualnych oraz zamówień większej ilości sztuk danego modelu. Dostępne modyfikacje to: zmiana wymiarów i wariantów kolorystycznych abżurów, wysokości oraz długości stelaży, kolorystyki lamp. Wykonujemy również oświetlenie inwestycyjne - według wytycznych klienta (powyżej 50 sztuk).

 

15. Czy w kinkietach i lampkach nocnych możliwy jest montaż włącznika/wyłącznika na stelażu?

Istnieje możliwość umieszczenia włącznika (np. kołyskowego) na stelażu lampek nocnych oraz kinkietów, a także włączników łańcuszkowych w lampach stojących. W tym przypadku takie zamówienie traktowane jest jako indywidualne, które nie podlega zwrotowi, a termin realizacji wynosi 7 - 14 dni. Opcja ta jest dodatkowo płatna - 25 zł/brutto/sztuka. 

 

16. W jaki sposób zamówić 3 różne warianty kolorystyczne abażurów (w przypadku modeli MAJORKA, MINORKA, BORNEO, PUEBLO, MICHIGAN, MALIBU, DETROIT, FARGO, HOLLYWOOD, MIRAMAR)?

Informację o wyborze trzech, różnych wariantów kolorystycznych abażurów należy umieścić podczas składania zamówienia w "UWAGACH DO ZAMÓWIENIA" lub w ciągu 3 godzin przesłać dyspozycję e-mailem office@lysne.pl (podając numer zamówienia) bądź telefonicznie +48 798 747 891.

 

17. Czy żarówki znajdują się w komplecie?

Żadna z naszych lamp nie posiada w zestawie żarówek. Nie prowadzimy również ich sprzedaży. Musisz je zakupić na własną rekę poza naszym sklepem online.