ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

ZWROT

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl mailowo (reklamacje@lysne.pl) o swojej decyzji - odstąpieniu od niniejszej umowy. Kupujący zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- formularz odstąpienia od umowy (lub przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail reklamacje@lysne.pl wraz z numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za towar).

Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru.

Sklep internetowy www.lysne.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysłanych za pobraniem oraz paczek uszkodzonych w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń i oznaczeń. Nie odbieramy przesyłek wysłanych bezpośrednio do Paczkomatów.

Odstąpienie od umowy nie obowiązuje sprzedaży hurtowej - umowy zawartej pomiędzy przedsiębiorcami w której dokumentem księgowym jest faktura VAT.

FORMULARZ ZWROTU

 

WYMIANA

Klient może dokonać wymiany zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur). Konsument przed odesłaniem produktu ma obowiązek poinformować sklep www.lysne.pl mailowo (reklamacje@lysne.pl) o swojej decyzji. Konsument zobowiązany jest również do odesłania zwracanego towaru na swój koszt i poniesienia opłaty za ponowną wysyłkę. Wymagane jest również załączenie formularza wymiany, w którym zostaniemy poinformowani o zmianie koloru stelaża i abażuru lub wymianie na inny produkt. Przy wymianie na inny model różnica cenowa przelana zostanie na numer konta z którego Konsument dokonał zapłaty lub konsument wraz z numerem zamówienia i informacją o wymianie reguluje różnicę dokonując przelewu.  

FORMULARZ WYMIANY

 

REKLAMACJA

z tytułu gwarancji

Gwarant udziela gwarancji na sprzedawane produkty na okres 2 lat. Gwarancja zaczyna swój bieg od daty zakupu produktu przez Kupującego, wynikającej z faktury VAT potwierdzającej zakup towarów.

Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. O decyzji Klient zostanie poinformowany mailowo. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klient może ubiegać się o a) usunięcia wad poprzez dokonanie naprawy rzeczy lub b) usunięcia wad rzeczy poprzez dokonanie wymiany rzeczy na nową

z tytułu uszkodzenia podczas dostawy

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub produktu należy sporządzić wraz z kurierem dostarczającym przesyłkę, protokół uszkodzenia towaru zwracając szczególna uwagę na odpowiedni opis uszkodzenia produktu oraz opakowania zewnętrznego (stanowi to podstawę reklamacji). Wypełniony protokół należy przesłać droga mailową do Biura Obsługi Klienta na adres reklamacje@lysne.pl załączając skan lub kopię protokołu szkody i skan lub kopię formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami uszkodzeń w terminie nieprzekraczającym 48h od momentu dostarczenia przesyłki.

Niedotrzymanie powyższych warunków skutkuje odrzuceniem reklamacji z tytułu uszkodzenia podczas transportu.

FORMULARZ REKLAMACJI