KOSZTY DOSTAWY I TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich GLS i kuriera 24 POCZTY POLSKIEJ.

*Darmowa dostawa produktów nie obowiązuje w przypadku zamówień hurtowych.

*Nie wysyłamy paczek za pobraniem (COD) za granicę.

*Możliwa jest wysyłka do innych krajów. W celu ustalenia kosztów transportu prosimy o kontakt mailowy: office@lysne.pl lub telefoniczny: +48 798 747 891

Czas realizacji zamówienia przypisany jest indywidualnie do każdego towaru i znajduje się w karcie produktu pod jego ceną.

Produkty z terminem realizacji 24 godziny są dostępne w naszym magazynie i ich wysyłka możliwa jest w ciągu 1 dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Z przyczyn od nas niezależnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych o czym będziemy starali się wcześniej informować klienta.

Produkty z terminem realizacji innym niż 24 godziny są produkowane na indywidualne zamówienie każdego klienta.

Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż ten podany w karcie produktu z przyczyn od nas niezależnych przesyłamy klientowi stosowną informację o opóźnieniu i potwierdzamy dalszą chęć realizacji zamówienia.

Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich dostępnych produktów z zamówienia. Termin realizacji zamówienia określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji.

W momencie realizacji zamówienia i nadania przesyłki klient otrzymuje wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o wysyłce towaru z numerem listu przewozowego. Status przesyłki można śledzić na stronie przewoźników GLS lub Poczta Polska.

Każda przesyłka nadana za pośrednictwem firm kurierskich jest odpowiednio zabezpieczona i ubezpieczona. Przesyłki dostarczane są wyłącznie w dni robocze (poniedziałek – piątek).

Modyfikacja lub zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie na specjalne życzenie klienta przez pracownika sklepu internetowego www.lysne.pl w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia. Firmy kurierskie nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. W przypadku nieobecności awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej, placówki pocztowej lub ParcelShopie.

Wyczulamy naszych klientów, aby podczas doręczenia przesyłki sprawdzali w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego oraz jej zawartość. Więcej informacji na temat reklamacji z tytułu uszkodzenia podczas transportu znajduje się w zakładce REKLAMACJE.

Zamówienia można również odebrać osobiście w naszym salonie firmowym w Częstochowie.