WYMIANA

Jak dokonać wymiany w sklepie z oświetleniem LYSNE.PL?

Wymiana towaru w naszym sklepie jest niezwykle prosta! Zastosuj się do poniższch procedur, aby ułatwić sobie i nam cały proces!

KROK 1: POINFORMUJ NAS O CHĘCI WYMIANY

Możesz wymienić zakupiony towar w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj jednak, że wymieniany produkt nie może być spersonalizowany - wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur).

Przed odesłaniem produktu poinformuj nasz sklep www.lysne.pl telefonicznie (+48 518 145 876) bądź mailowo (reklamacje@lysne.pl) o swojej decyzji. Postaramy się zaproponować rozwiązanie, aby jak najprościej i najszybciej wymienić zakupiony towar na inny model czy kolor. Warto do nas zadzwonić i porozmawiać, bo nie zawsze będzie należało odesłać całą lampę a tylko np. abażur. 

 

KROK 2: NADAJ PRZESYŁKĘ

Towar wraz z formularzem wymiany z dopiskiem WYMIANA odeślij na adres:

SOLANO PAULINA CIEKOT - LYSNE.PL
ul. Cmentarna 6
42-202 Częstochowa

Formularz wymiany możesz pobrać »tutaj«

By usprawnić proces załącz formularz wymiany w którym poinformujesz nas o zmianie koloru stelaża i abażuru lub wymianie na inny model. Przy wymianie na model o niższej cenie różnica kwotowa przelana zostanie na numer konta z którego zostało opłacone zamówienie. Natomiast przy wyborze modelu o wyższej cenie ureguluj różnicę dokonując przelewu z informacją o wymianie (w tytule przelewu podaj imię i nazwisko na które zostało złożone zamówienie lub jego numer).

Zobowiązany jesteś do odesłania zwracanego towaru na swój koszt i poniesienia opłaty za ponowną wysyłkę (kosz ponownej wysyłki to 20 zł). 

Więcej o procedurze WYMIANY przeczytasz »tutaj« w zakładce FAQ lub w REGULAMINIE SKLEPU LYSNE.PL.