GWARANCJA
Firma SOLANO Paulina Ciekot, ul. Chłopska 19, 42-271 Częstochowa, NIP 573-274-24-88 działająca pod marką LYSNE jako sprzedawca udziela gwarancji na oprawy oświetleniowe sprzedawane w sklepie internetowym www.lysne.pl na okres 2 lat.
Gwarancja zaczyna swój bieg od daty wydania towaru Konsumentowi. Gwarancją objęte są wyłącznie wady produkcyjne oraz wady powstałe z przyczyn tkwiących w towarze tj. wady ukryte powstałe na skutek wad produkcyjnych lub ukrytych wad materiałowych.
Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wykorzystanych materiałów, takich jak: matowienie powłok lakierniczych wskutek działania czynników atmosferycznych, procesu starzenia się, odbarwienia lub utraty elastyczności części z tworzywa sztucznego oraz szkód wynikających ze zdarzeń losowych, nadużycia, niewłaściwego użycia lub użycia z naruszeniem stosownych standardów, zasad lub instrukcji, w tym w szczególności obowiązujących w danym regionie najnowszych standardów w zakresie bezpieczeństwa. Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego korzystania z oświetlenia, użycia go niezgodnie z przeznaczeniem, a także uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek eksploatacji: porysowania, zawilgocenia, itp.
Zakupy przez internet nie wymagają dodatkowego wypisywania potwierdzenia gwarancyjnego, ponieważ zgodnie z prawem podstawą gwarancji jest potwierdzenie zakupu – w tym przypadku, potwierdzeniem zakupu jest elektroniczna faktura, paragon, nr zamówienia, dane na które złożone zostało zamówienie oraz na przykład wydruk z karty czy potwierdzenie płatności.
KROK1: POINFORMUJ NAS O ZAISTNIAŁEJ WADZIE
Aby skorzystać z prawa do gwarancji niezwłocznie poinformuj nas mailowo (reklamacje@lysne.pl) o zaistniałej wadzie produktu. Po przesłaniu zdjęć ukazujących wadę produktu oraz opisu, Dział Reklamacji udzieli instrukcji dotyczących sposobu i terminu wysyłki. Im lepiej przedstawisz nam zaistniałą wadę tym większe prawdopodobieńtwo, że reklamacja zostanie uznana "od ręki".
Konsument składający reklamację z tytułu gwarancji jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub miejsca wydania towaru. Jako gwarant zobowiązujemy się wykonać swoje obowiązki – np. naprawić lub wymienić towar – nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia mu towaru przez konsumenta.
KROK 2: ODEŚLIJ REKLAMOWANY TOWAR
SOLANO PAULINA CIEKOT - LYSNE.PL
ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3
42-216 Częstochowa
Formularz reklamacji możesz pobrać »tutaj«
KROK 3: POCZEKAJ NA NASZĄ DECYZJĘ
![](https://www.lysne.pl/pliki/FAQ/REKLAMACJE%20-%20NAPRAWA%20LUB%20WYMIANA.jpg)
Jeżeli gwarant (my, jako sklep) wymieniliśmy wadliwy towar na nowy lub dokonaliśmy istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od chwili dostarczenia klientowi wymienionego lub naprawionego produktu. W przypadku wymiany pojedynczej części należącej do reklamowanego towaru czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części.
W innych przypadkach – np. gdy reklamacja w zakresie wymiany lub naprawy nie została uznana przez gwaranta albo konsument żądał od gwaranta działań innych niż wymiana i naprawa – okres trwania gwarancji wydłuża się o czas, przez który konsument nie mógł korzystać z towaru w związku ze złożoną reklamacją.
Podczas korzystania z uprawnień gwarancyjnych bieg terminu na wykonanie uprawnień z tytułu niezgodności z umową zostaje zawieszony – od dnia zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia nieuwzględnienia reklamacji złożonej u gwaranta (lub też od chwili upłynięcia czasu na wykonanie obowiązków wynikających z tej gwarancji).