ZWROT

Dokonaj zwrotu w szybki i łatwy sposób! Wypełnij formularz zwrotu, zapakuj bezpiecznie przesyłkę i nadaj ją do nas.

JAK DOKONAĆ ZWROTU W LYSNE.PL?

KROK 1: WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU

Aby zgłosić zwrot, najpierw poinformuj nas mailowo (reklamacje@lysne.pl) o swojej decyzji. Masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar nie został wykonany na indywidualne zamówienie, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym, foliowym opakowaniu (szczególnie abażur i denko).

Wypełnij formularz zwrotu i razem z paragonem dołącz do zwracanej przesyłki. Zwrot nastąpi taką samą metodą płatności, jaką dokonany został zakup. Jeśli płatność została wybrana za pobraniem, uzupełnij w formularzu zwrotu informacje dotyczące rachunku bankowego, na który mamy zwrócić środki.

Odstąpienie od umowy nie obowiązuje sprzedaży hurtowej - umowy zawartej pomiędzy przedsiębiorcami w której dokumentem księgowym jest faktura VAT, zamówień indywidualnych wykonanych na zlecenie klienta (dotyczy w szczególności modeli lamp: MEDINA, PORTO, GRANADA fi - 80 cm/fi - 100 cm), zamówień inwestycyjnych i zakupów z OUTLETU.

Formularz zwrotu możesz pobrać »tutaj«

 

KROK 2: NADAJ PRZESYŁKĘ

Towar wraz z formularzem zwrotu z dopiskiem ZWROT odeślij na adres:

SOLANO PAULINA CIEKOT - LYSNE.PL
ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3
42-202 Częstochowa

Jest to jedyny i właściwy adres do odesłania zwracanego towaru (MAGAZYN ZWROTÓW). Zaadresowanie przesyłki na inne dane spowoduje zwrot paczki do nadawcy! Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem, uszkodzonych w transporcie oraz odesłanych do Paczkomatów.

Pamiętaj, aby przed dokonaniem wysyłki zwracanego towaru odpowiednio go zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami! To Ty jesteś w pełni odpowiedzialny za przebieg zwrotu. Dostarczenie do nas uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie.

Odsyłany przez Ciebie towar jest szczególnie podatny na uszkodzenia – zalecane jest wykupienie odpowiedniej opcji (np. „OSTROŻNIE”, „UWAGA SZKŁO”, itp.) i poproszenie kuriera, by odpowiednio oznaczył przesyłkę. Pozwoli to zminimalizować ryzyko ewentualnych uszkodzeń (które mogą Cię obciążyć).

Jesteś zobowązany do odesłania zwracanego towaru na swój koszt.

Każda zwracana lampa jest skrupulatnie sprawdzana przez Dział Reklamacji, który może odrzucić Twój zwrot w przypadku, gdy lampa jest uszkodzona lub nosi ślady użytkowania.

Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze otrzymasz e – mail z informacją o zmianie statusu zamówienia na:
OTRZYMANO ZWROT – kurier przekazał nam paczkę ze zwracanymi produktami
Po sprawdzeniu stanu przesyłki otrzymasz kolejną wiadomość e – mail z poniższym statusem:
ZAAKCEPTOWANO ZWROT – zawartość przesyłki zwrotnej jest w 100% zgodna z deklaracją zwrotu – przesyłka i produkty w niej zawarte nie są uszkodzone, nie noszą śladów eksploatacji, itp.
ODRZUCONO ZWROT – 
data odstąpienia od umowy przekroczy 14 dni od daty otrzymania przesyłki; towar został wykonany na indywidualne zamówienie (patrz oznaczenie przy czasie wysyłki); zwracany produkt nosi ślady używania, jest uszkodzony (dotyczy także foliowych zabezpieczeń); przesyłka jest uszkodzona w transporcie z powodu braku odpowiednich zabezpieczeń.

W tej sytuacji kontaktujemy się z Tobą w ciągu najbliższych 7 dni kalendarzowych i przedstawiamy nasze stanowisko. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona – przesyłamy Ci protokół szkody sporządzony z kurierem podczas dostarczenia przesyłki oraz zdjęcia pokazujące uszkodzenia kartonu i produktów. W tej sytuacji dostarczenie uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność po Twojej stronie. Zniszczona przesyłka oczekuje na odbiór (na Twój koszt) w naszym magazynie przez 14 dni, jeśli nie zostanie odebrana zawartość po tym czasie zostanie zutylizowana.

W przypadku ZAAKCEPTOWANIA ZWROTU Twoje pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych.

 

KROK 3: POTWIERDŹ OTRZYMANIE FAKTURY KORYGUJĄCEJ (TYLKO DLA PŁATNIKÓW U KTÓRYCH DOKUMENTEM KSIĘGOWYM JEST FAKTURA VAT)

Po sprawdzeniu stanu zwracanych produktów pracownik Działu Reklamacji wystawi fakturę korygującą (nieuwzględniającą kosztów dostawy) i prześle ją na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Od potwierdzenia otrzymania faktury korygującej przelew zwrotny wykonamy w ciągu 14 dni na Twoje konto bankowe.

Więcej o procedurze ZWROTU przeczytasz »tutaj« w zakładce FAQ lub w REGULAMINIE SKLEPU LYSNE.PL.