DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

1. W jakich godzinach pracuje Biuro Obsługi Klienta?
2. Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

 
 

1. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.

 

2. Jak mogę się skontaktować z Działem Obslugi klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta Detalicznego można skontaktować się telefonicznie +48 798 747 891 lub poprzez wiaodmość e-mail office@lysne.pl.

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta Hurtowego możliwy jest pod numerem telefonu +48 798 747 891 i poprzez e-mail wspolpraca@lysne.pl.

W celu uzyskania informacji na temat REKLAMCJI lub ZWROTÓW prosimy o kontakt z Działem Reklamacji telefonicznie +48 798 747 891 lub e-mail reklamacje@lysne.pl.