DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
1. W jakich godzinach pracuje Biuro Obsługi Klienta?
2. Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?
1. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
2. Jak mogę się skontaktować z Działem Obslugi klienta?
Z Biurem Obsługi Klienta Detalicznego można skontaktować się telefonicznie +48 798 747 891 lub poprzez wiaodmość e-mail office@lysne.pl.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta Hurtowego możliwy jest pod numerem telefonu +48 798 016 572 i poprzez e-mail wspolpraca@lysne.pl.
W celu uzyskania informacji na temat REKLAMCJI lub ZWROTÓW prosimy o kontakt z Działem Reklamacji telefonicznie +48 518 145 876 lub e-mail reklamacje@lysne.pl.