ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Nie otrzymałam/-em potwierdzenia utworzenia zamówienia. Co w takiej sytuacji?
3. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
4. Jak mogę anulować zamówienie?
5. Jaki jest status mojego zamówienia? Oznaczenia statusów zamówień.
6. Czy mogę połączyć zamówienia? Jak dokonać modyfikacji zamówienia? Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?
7. Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?
8. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

 
 

1. Jak złożyć zamówienie?

poprzez sklep www.lysne.pl

Aby złożyć zamówienie należy dodać wybrane produkty do koszyka (z uwzględnieniem wyboru wszystkich parametrów – w zależności od modelu – kolorystyki abażura i stelaża, ilość źródeł światła, dodatkowe akcesoria). Po wyborze produktów, w prawym górnym rogu znajduje się zawartość koszyka. Klikając na zawartość koszyka możemy podejrzeć całe zamówienie.

Następnie wybieramy kraj, formę doręczenia i formę płatności. W tym kroku istnieje możliwość dodania UWAG DO ZAMÓWIENIA.

 

Po wypełnieniu powyższych danych mamy możliwość wpisania KODU RABATOWEGO, jeśli go posiadamy i klikamy przycisk PRZEJDŹ DO KASY.

W FORMULARZU ZAMÓWIENIA możemy się zalogować do już stworzonego wcześniej konta bądź złożyć zamówienie:

• bez rejestracji;

• rejestrując się do sklepu (w przypadku nowego klienta).

 

W tym kroku istnieje możliwość wyboru typu rachunku (paragon lub faktura).

Po wypełnieniu danych należy zaznaczyć następujące zgody, które umożliwią nam realizację zamówienia:

Następnym krokiem jest sprawdzenie zamówionych produktów, form płatności oraz danych na które zostało złożone zamówienie. Aby sfinalizować zamówienie należy kliknąć przycisk ZAMAWIAM I PŁACĘ.

 

telefonicznie

Zamówienia telefoniczne można składać dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer telefonu +48 798 747 891 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 

Przy składaniu zamówienia należy podać następujące informacje:

imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu

sposób płatności (przelew bankowy, płatność za pobraniem)

nazwę modelu lampy, wybraną kolorystykę

 

poprzez wiadomość e – mail

Zamówienia można składać przez 24 godziny pod adres e – mail office@lysne.pl

 

W wiadomości należy zawrzeć następujące informacje:

zamówione produkty (nazwę modelu, kolorystykę (stelaż + abażur), ilość)

imię i nazwisko, adres dostawy oraz numer telefonu

wybraną formę płatności (przelew bankowy, płatność za pobraniem).

 

W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia, Biuro Obsługi Klienta potwierdzi jego realizację osobnym e – mailem. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia w tym czasie, sprawdź folder SPAM, gdyż być może filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam.

 

2. Nie otrzymałam/-em potwierdzenia utworzenia zamówienia. Co w takiej sytuacji?

Jeśli nie otrzymałaś/-eś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub w zależności od rodzaju poczty z której korzystasz została ona zakwalifikowana do któregoś z innych folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zatem zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie oznacz je jako wiadomość niebędącą spamem. Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas na przykład potwierdzenie realizacji zamówienia trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej. 

Podobnie może zdarzyć się, gdy kontaktujesz się z nami za pomocą poczty e-mail. W momencie, kiedy nie otrzymasz odpowiedzi sprawdź inne foldery. 

Jeśli potwierdzenia zamówień i odpowiedzi na Twoje e-maile w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 798 747 891.

 

3. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana na karcie produkcie (pod ceną produktu). 

Posiadamy następujące typy dostępności produktów:

WYSYŁKA 24 H - Zamówienia przygotowujemy i wysyłamy zwykle w ciągu 24h od złożenia zamówienie (w przypadku płatności szybkim przelewem lub za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty (termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie).

WYSYŁKA: 3 - 5 DNI ROBOCZYCH lub 7 - 10 DNI ROBOCZYCH – Zamówienie trafia do Działu Produkcyjnego i czeka na realizację. 

WYSYŁKA: 7 DNI (ZAMÓWIENIE INDYWIDUALNE) – Zamówienie przekazane jest do Działu Produkcyjnego i jest realizowane na specjalne zamówienie według specyfikacji konsumenta. Czas dostawy zamówienia zależy od ilości sztuk oraz gabarytów. Obecnie dostępne są następujące formy transportu:

- wysyłka kurierem Poczty Polskiej – Paczka+ 

- wysyłka kurierem GLS

- wysyłka InPost - Paczkomaty (dostępna jedynie dla niektórych modeli ze względu na ograniczenia gabarytowe).

 

Jest to czas przewidywany, a nie gwarantowany przez firmy wykonujące usługi przewozowe.

Zamówienia są realizowane i wysyłane są od poniedziałku do piątku.

Towar dostarczany przez kuriera jest wyłącznie w dni robocze (za dodatkową opłatą również w soboty).

Modyfikacja adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia ale także indywidualnie po wysyłce osobiście przez klienta.

Jeśli odbiorca będzie niedostępny pod wskazanym adresem, kurier winien jest pozostawić awizo. Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem i  podejmą dwie próby doręczenia.

W przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższym oddziale firmy kurierskiej lub placówce pocztowej.

 

O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail oraz SMS. W przypadku opóźnień wynikających z dużej ilości zamówień, organizowanych akcji rabatowych czy okresu przedświątecznego staramy się na bieżąco informować klientów o zaistniałych opóźnieniach wysyłając stosowne powiadomienia.

 

Status zamówienia można sprawdzić także logując się na indywidualne konto klienta (w przypadku zarejestrowanych klientów).

Losy swojej przesyłki możesz śledzić w LOKALIZATORZE PRZESYŁKI

 

4. Jak mogę anulować zamówienie?

Aby anulować złożone zamówienie jak najszybciej prześlij dyspozycję na adres e-mail office@lysne.pl lub poinformuj o tym Biuro Obsługi Klienta telefonicznie +48 798 747 891.

 

5. Jaki jest status mojego zamówienia? Oznaczenia statusów zamówień

OCZEKUJE NA WPŁATĘ – zamówienie zostało złożone przez klienta, czeka na zaksięgowanie wpłaty 

W TRAKCIE REALIZACJI – zamówienie opłacono i przekazano do Działu Produkcyjnego, jest przygotowywane i obrabiane

PACZKA WYSŁANA ZA POBRANIEM – zamówienie zrealizowano, przesyłka została odebrana przez kuriera i jest w drodze do Ciebie

CZĘŚCIOWA REALIZACJA

GOTOWE DO ODBIORU – w przypadku zamówienia z odbiorem osobistym w salonie firmowych w Częstochowie, zamówienie jest skomplementowane i czeka na odbiór przez klienta

PRZEKAZANO NA MAGAZYN – zamówienie przekazano do Działu Produkcyjnego i jest w trakcie realizacji

ZREALIZOWANO – zamówienie zrealizowano, opuściło nasz magazyn i jest w drodze do klienta

OTRZYMANO ZWROT – kurier przekazał nam paczkę ze zwrotem

ZAAKCEPTOWANO ZWROT – zawartość przesyłki zwrotnej jest w 100% zgodna z deklaracją zwrotu – przesyłka i produkty w niej zawarte nie są uszkodzone, nie noszą śladów eksploatacji, itp.

ODRZUCONO ZWROT – zwrot wykonany jest po terminie, jest uszkodzony, nosi ślady użytkowania, wykonany jest na życzenie klienta według określonych specyfikacji

CZĘŚCIOWY ZWROT LUB WYMIANA

ANULOWANO – zamówienie zostało anulowane przez klienta

 

6. Czy mogę połączyć zamówienia? Jak dokonać modyfikacji zamówienia? Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Biuro Obsługi Klienta nie może zmodyfikować lub połączyć zamówień. W momencie, kiedy zamówienie trafi do Działu Produkcyjnego (po upływie 6 godzin od złożenia zamówienia) ze względów logistycznych nie możemy wprowadzić żadnych zmian do zamówienia (np. zmiany kolorystyki abażurów, itp.). 

 

7. Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Zamówienie można zmodyfikować do 6 godzin od złożenia zamówienia na etapie, kiedy nie trafiło jeszcze do Działu Produkcyjnego.

 

8. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych? 

Zmianę danych i adresu wysyłki możesz samodzielnie zmodyfikować kontaktując się z firmą kurierską. W celu skorzystania z usługi FlexDeliveryService należy skontaktować się telefonicznie +48 46 814 82 20 z Biurem Obsługi Klienta GLS lub poprzez formularz https://gls-group.eu/PL/pl/przekierowanie-paczki. Przekierowanie paczki jest usługą bezpłatną.

Poczta Polska ani kurier Inpost (Paczkomat) niestety nie oferują możliwości zmiany czy modyfikacji danych adresowych przesyłki.