METODY PŁATNOŚCI I TRANSPORT
1. Jakie są metody płatności i dostawy?
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez szybkie płatności tpay.pl?
3. Czy jest możliwość zakupu oświetlenia na raty?
4. Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o danych i numerze konta do przelewu?
5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
6. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
7. Gdzie mogę zrealizować zakupy z użyciem vouchera LYSNE.PL?
8. W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam dokument fiskalny (fakturę lub paragon)?
9. Jak są ustalane koszty wysyłki?
10. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
11. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?
12. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
13. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier GLS nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
14. Czy towar zostanie wniesiony do mojego mieszkania?
15. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
16. Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
17. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym LYSNE.PL w Częstochowie?
1. Jakie są metody płatności i dostawy?
Na naszej stronie internetowej dostępne są następujące metody płatności:
- Tpay (szybkie płatności online). W ramach tej formy płatności dostępne są: BLIK, PRZELEW ONLINE lub TRADYCYJY na konto Tpay, PORTFELE ELEKTONICZNE (typu Google Pay czy Apple Pay), raty z Banku Pekao, odroczone płatności PayPo oraz Twisto.
- Przelewy24 (szybkie płatności online).Ta forma płatności oprócz przelewów online i tradycyjnych oraz BLIK udostępnia LIMIT 24NOW oraz RATY i ODROCZONE PŁATNOŚCI.
W ramach płatności RAT i ODROCZOYCH PŁATNOŚCI Przelewy24 udostępniają:
- RATY z Santander Banku, mBanku oraz Alior Banku
- PŁATNOŚCI ODROCZONE PayPo
- tradycyjny przelew bankowy
DANE FIRMY
Ciekot Partners Sp. z o. o.
ul. Jerzego Szajnowicza-Iwanowa 55/3
42-202 Częstochowa
NIP: 5732957266
NUMER RACHUNKU KONTA BANKOWEGO - CREDIT AGRICOLE
IBAN: PL24 1940 1076 3270 7742 0000 0000
- płatność za pobraniem
Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich GLS oraz kuriera InPost Paczkomaty.
Darmowa dostawa obowiązuje od kwoty 999 zł brutto i nie obowiązuje ona modeli ponadgabarytwych i wysyłanych na palecie (wszystkie kolekcje modeli lamp GRENADA, PORTO, MEDINA). Darmowa dostawa nie obowiązuje w przypadku zamówień hurtowych - tutaj koszty transportu uzgadniane są bezpośrednio z naszymi współpracownikami.
Nie wysyłamy paczek za pobraniem (COD) za granicę. Możliwość przesyłki za pobraniem możliwa jest do kwoty 700 zł.
Możliwa jest wysyłka do różnych krajów europejskich. W celu ustalenia kosztów transportu prosimy o kontakt mailowy: office@lysne.pl lub telefoniczny: +48 798 747 891
Zamówienia można również odebrać w naszej siedzibie firmy na ul. Szajnowicza - Iwanowa 55 lokal 3, 42-200 Częstochowa.
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez szybkie płatności pay lub Przelewy24?
W momencie, kiedy płatność nie powiedzie się istnieje możliwość ponowienia transakcji. Należy skontaktować się poprzez e-mail z Biurem Obsługi Klienta pod adresem office@lysne.pl z prośbą o udostępnienie odnośnika płatności do transakcji.
3. Czy jest możliwość zakupu oświetlenia na raty?
Możliwość płatności ratalnej w ramach szybkich płatności online udostępniają bank Pekao, Santander Bank, mBank oraz Alior Bank.
Informacje o warunkach rat, zasadach i procedurach znajduje się w poniższych linkach:
- dla rat Pekao udostępniach w ramach Tpay: https://tpay.com/dla-biznesu/metody-platnosci/raty-pekao
- dla pozostałych banków w ramach Przelewów24: https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/e-raty
4. Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o nr konta do przelewu?
Dane do przelewów oraz numery kont rachunków bankowych znajdują się w zakładce KONTAKT na naszej stronie internetowej WWW.LYSNE.PL/KONTAKT
DANE FIRMY
Ciekot Partners Sp. z o. o.
ul. Jerzego Szajnowicza-Iwanowa 55/3
42-202 Częstochowa
NIP: 5732957266
NUMER RACHUNKU KONTA BANKOWEGO - CREDIT AGRICOLE
IBAN: PL24 1940 1076 3270 7742 0000 0000
5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Na chwilę obecną firma kurierska GLS umożliwia płatność BLIK u kuriera. Natomiast płatność za przesyłki wysłane do Paczkomatu należy opłacić online przed odbiorem zamówienia.
6. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
Zamówienia, które są opłacone przez szybkie płatności online (Tpay lub Przelewy24) lub wybrana jest forma płatności za pobraniem najszybciej trafią na Dział Produkcji i zostaną zrealizowane.
7. Gdzie mogę zrealizować zakupy z użyciem vouchera LYSNE.PL?
Zakupy z użyciem kodu znajdującego się na voucherze można zrealizować wyłącznie w sklepie z oświetleniem WWW.LYSNE.PL wpisując numer bonu prodczas finalizacji zamówienia w polu KOD RABATOWY.
8. W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam dokument fiskalny (fakturę lub paragon)?
Dokument fiskalny w postaci faktury bądź paragonu dołączany jest do przesyłki. Znajduje się pod listem przewozowym przyklejonym na przesyłce lub w paczce wraz z ulotką z instrukcją obsługi. W przypadku wyboru faktury istnieje możliwość przesłania jej duplikatu w dowolnym czasie. Ze względu na nowelizację ustawy o VAT od 1 stycznia 2020 roku nie ma możliwości wystawienia faktury VAT do paragonu.
9. Jak są ustalane koszty wysyłki?

Kwota za przesyłkę obejmuje jedno zamówienie i jest jednorazowa niezależnie od ilości zakupionych lamp.
10. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Po realizacja zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacją potwierdzającą wysyłkę zamówienia z numerem listu przewozowego z naszego systemu oraz poprzez SMS i e-mail bezpośrednio od kuriera realizującego dostawę. Status przesyłki możesz sprawdzić w LOKALIZATORZE PRZESYŁKI wybierając odpowiedniego przewoźnika oraz wpisując na jego stronie internetowej numer listu przewozowego.
11. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?
Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem przesyłki. Informacja o wysyłce towaru przesyłana jest drogą mailową i poprzez wiadomość e-mail i SMS. Za pomocą linku możesz śledzić status przesyłki lub przekierować przesyłkę pod inny adres lub do punktu ParcelShop (w przypadku wyboru firmy kurierskiej GLS).
12. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
Przy składaniu zamówienia możesz podać orientacyjne godziny doręczenia przesyłki. Taką informację przekażemy „w uwagach” kurierowi doręczającemu. Natomiast jeżeli wiesz, że w godzinach pracy kurierów (ok. 9 – 17) nie będziesz dostępna/-y w domu – wybierz adres dostawy do miejsca pracy.
13. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier GLS nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Jeżeli doręczenie przesyłki nie mogło być zrealizowane pod wskazanym adresem doręczenia, kurier zostawi awizo. Na awizie znajduje się numer, tzw. "Track ID". Możesz użyć zarówno tego numeru jak i numeru paczki aby śledzić przesyłkę online za pomocą smartfona lub wiadomości tekstowej.
Track ID odgrywa szczególną rolę w sytuacji, gdy Twoja paczka powróciła do filii GLS po nieudanej próbie doręczenia. Możesz wykorzystać ten numer aby za pośrednictwem Internetu przekierować paczkę np. na inny adres dostawy. Dzięki temu to Ty decydujesz, co stanie się z Twoją przesyłką.
Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu ParcelShop w pobliżu. Kurier będzie postępował tak jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie będzie możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucji). Zostanie ona zwrócona do Nadawcy po upływie dziesięciu dni roboczych.
Więcej informacji odnośnie pracy firmy kurierskiej GLS można znaleźć tutaj https://gls-group.eu/PL/pl/doreczenie
14. Czy towar zostanie wniesiony do mojego mieszkania?
Kurierzy GLS mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekroczy 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach przesyłka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy (np. w przypadku dostawy palety – o czym zostaniesz wcześniej poinformowana/-y).
15. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Zamówienie można odebrać w Częstochowie w godzinach pracy biura przy ul. Szajnowicza – Iwanowa 55 lokal 3 po uprzednim kontakcie telefonicznym.
16. Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
Składając zamówienie przez nasz sklep online WWW.LYSNE.PL należy wybrać odpowiadającą formę płatności.
17. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie stacjonalnie?
Nasze biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00.
W przypadku świąt i dni wolnych warto upewnić się przed wizytą, czy dni i godziny pracy nie uległy zmianie.