METODY PŁATNOŚCI I TRANSPORT

1. Jakie są metody płatności i dostawy?
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez szybkie płatności tpay.pl? 
3. Czy jest możliwość zakupu oświetlenia na raty? 
4. Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o danych i numerze konta do przelewu?
5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
6. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
7. Gdzie mogę  zrealizować zakupy z użyciem vouchera LYSNE.PL?
8. W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam dokument fiskalny (fakturę lub paragon)?
9. Jak są ustalane koszty wysyłki?
10. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
11. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?
12. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
13. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier GLS nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
14. Czy towar zostanie wniesiony do mojego mieszkania?
15. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
16. Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
17. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym LYSNE.PL w Częstochowie?

 
 

1. Jakie są metody płatności i dostawy?

Na naszej stronie internetowej dostępne są następujące metody płatności:

- tpay - szybkie płatności online

- przelewy24.pl

- płatność PayPal

- odroczone płatności PayPro

- raty lub leasing firmowy

- tradycyjny przelew bankowy

- płatność za pobraniem

 

Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich GLS, POCZTY POLSKIEJ oraz PACZKOMATÓW.

Darmowa dostawa produktów nie obowiązuje w przypadku zamówień hurtowych.

Nie wysyłamy paczek za pobraniem (COD) za granicę.

Możliwa jest wysyłka do innych krajów europejskich spoza listy podanej powyżej. W celu ustalenia kosztów transportu prosimy o kontakt mailowy: office@lysne.pl lub telefoniczny: +48 798 747 891

Zamówienia można również odebrać w naszym salonie firmowym w Częstochowie.

 

2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez szybkie płatności tpay.pl?

W momencie, kiedy płatność nie powiedzie się istnieje możliwość ponowienia transakcji. Należy skontaktować się poprzez e-mail z Biurem Obsługi Klienta pod adresem office@lysne.pl z prośbą o udostępnienie odnośnika płatności do transakcji.

 

3. Czy jest możliwość zakupu oświetlenia na raty?

Możliwość płatności za pomocą Alior Rat jest dostępna w Panelu Transakcyjnym, automatycznie dla transakcji wygenerowanych na kwotę większą niż 300.00 PLN.

Informacje o płatności ratalnej znajdą Państwo w poniższym linku:

https://tpay.com/raty-online

4. Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o nr konta do przelewu?

Dane do przelewów oraz numery kont rachunków bankowych znajdują się w zakładce KONTAKT na naszej stronie internetowej WWW.LYSNE.PL/KONTAKT

DANE FIRMY
SOLANO Paulina Ciekot
ul. Chłopska 19
42-271 Częstochowa
NIP 573-274-24-88
REGON 366691265


NUMERY RACHUNKÓW KONT BANKOWYCH

ALIOR BANK (konto w PLN)
74 2490 0005 0000 4530 0003 2894
IBAN: PL 74 2490 0005 0000 4530 0003 2894
Kod BIC SWIFT: ALBPPLPW

ING BANK ŚLĄSKI (płatność w EURO)
45 1050 1142 1000 0092 4270 0657
IBAN: PL 45 1050 1142 1000 0092 4270 0657
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW

 

5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

Na chwilę obecną przewoźnicy z którymi współpracujemy nie posiadają takiej usługi. Żadna z firm kurierskich nie udostępnia płatności kartą przy odbiorze.  

 

6. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?

Zamówienia, które są opłacone przez szybkie płatności tpay.pl lub wybrana jest forma płatności za pobraniem najszybciej trafią do Działu Produkcyjnego i zostaną wysłane.

 

7. Gdzie mogę  zrealizować zakupy z użyciem vouchera LYSNE.PL?

Zakupy z użyciem kodu znajdującego się na voucherze można zrealizować wyłącznie w sklepie z oświetleniem WWW.LYSNE.PL wpisując numer bonu przy finalizacji zamówienia w polu KOD RABATOWY.

 

8. W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam dokument fiskalny (fakturę lub paragon)?

Dokument fiskalny w postaci faktury bądź paragonu dołączany jest do przesyłki. Znajduje się pod listem przewozowym przyklejonym na przesyłce. W przypadku wyboru faktury istnieje możliwość przesłania jej duplikatu w dowolnym czasie. Ze względu na nowelizację ustawy o VAT od 1 stycznia 2020 roku nie będzie możliwości wystawienia faktury VAT do paragonu.

 

9. Jak są ustalane koszty wysyłki?

Koszty wysyłki ustalane są w zależności od wybranej formy płatności:
przedpłata na konto – 25 zł
płatność przy odbiorze (tzw. pobranie) – 30 zł

Kwota za przesyłkę obejmuje jedno zamówienie i jest jednorazowa niezależnie od ilości zakupionych lamp.

 

10. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

Po realizacja zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail oraz SMS z informację o realizacji zamówienia z numerem listu przewozowego. Status przesyłki możesz sprawdzić w LOKALIZATORZE PRZESYŁKI wybierając odpowiedniego przewoźnika oraz wpisując na jego stronie internetowej numer listu przewozowego.

 

11. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?

Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Ciebie przed doręczeniem przesyłki. Informacja o wysyłce towaru przesyłana jest drogą mailową i poprzez wiadomość SMS. Za pomocą linku możesz śledzić status przesyłki lub przekierować przesyłkę pod inny adres (w przypadku wyboru firmy kurierskiej GLS).

 

12. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?

Przy składaniu zamówienia możesz podać orientacyjne godziny doręczenia przesyłki. Taką informację przekażemy „w uwagach” kurierowi doręczającemu. Natomiast jeżeli wiesz, że w godzinach pracy kurierów (ok. 9 – 17) nie będziesz dostępna/-y w domu – wybierz adres dostawy do miejsca pracy.

 

13. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier GLS nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

Jeżeli doręczenie przesyłki nie mogło być zrealizowane pod wskazanym adresem doręczenia, kurier zostawi awizo. Posiada ono podstawowe informacje, np.: nazwę i miejsce punktu ParcelShop GLS, adres sąsiada czy też informacje kontaktowe GLS.

Na awizie pozostawionym przez kuriera znajduje się numer, tzw. "Track ID". Możesz użyć zarówno tego numeru, jak i numeru paczki aby śledzić przesyłkę online za pomocą smartfona lub wiadomości tekstowej.

Track ID odgrywa szczególną rolę w sytuacji, gdy Twoja paczka powróciła do filii GLS po nieudanej próbie doręczenia. Możesz wykorzystać ten numer aby za pośrednictwem Internetu przekierować paczkę np. na inny adres dostawy. Dzięki temu to Ty decydujesz, co stanie się z Twoją przesyłką.

Powtórne doręczenie będzie realizowane jeśli nie można pozostawić paczki w sąsiedztwie oraz jeżeli nie ma punktu ParcelShop w pobliżu. Kurier będzie postępował tak jak przy pierwszej próbie dostawy. Jeżeli doręczenie przesyłki nadal nie jest możliwe, GLS przekaże paczkę z powrotem do filii (centrum dystrybucji). Zostanie ona zwrócona do Nadawcy po upływie dziesięciu dni roboczych.

Więcej informacji odnośnie pracy firmy kurierskiej GLS można znaleźć tutaj https://gls-group.eu/PL/pl/doreczenie

 

14. Czy towar zostanie wniesiony do mojego mieszkania?

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach przesyłka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy (np. w przypadku dostawy palety – o czym zostaniesz wcześniej poinformowana/-y).

 

15. Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Zamówienie można odebrać w Częstochowie w godzinach pracy salonu firmowego (pon. – pt. 8:00 – 16:00) przy ul. Szajnowicza – Iwanowa 55 lokal 3 po uprzednim kontakcie telefonicznym.

 

16. Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?

Składając zamówienie przez nasz sklep online WWW.LYSNE.PL należy wybrać odpowiadającą formę płatności. 

Do wyboru są następujące formy płatności:
Terminal płatniczy - płatność kartą przy odbiorze
Przelewy24.pl
Tpay.com (szybkie płatności online)
Przelew na konto
Gotówka

 

17. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie w salonie firmowym LYSNE.PL?

Salon Firmowy LYSNE.PL w Częstochowie jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.

 

W przypadku świąt i dni wolnych warto zajrzeć do zakładki SALON STACJONARNY, gdzie znajdują się aktualizowane godziny pracy salonu.