FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

TWOJE KONTO

1. W jaki sposób założyć konto w sklepie LYSNE.PL?
2. W jaki sposób zalogować się na konto?
3. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?
4. Czy konieczne jest założenie konta przed złożeniem zamówienia?
5. Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła?

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

1. W jakich godzinach pracuje Biuro Obsługi Klienta?
2. Jak mogę się skontaktować z Działem Obslugi Klienta?

ZAMÓWIENIA

1. Jak złożyć zamówienie?
2. Nie otrzymałam/-em potwierdzenia utworzenia zamówienia. Co w takiej sytuacji?
3. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?
4. Jak mogę anulować zamówienie?
5. Jaki jest status mojego zamówienia? Oznaczenia statusów zamówień.
6. Czy mogę połączyć zamówienia? Jak dokonać modyfikacji zamówienia? Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?
7. Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?
8. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

PRODUKTY

1. Jak wyszukać produkt?
2. Czy produkt będzie jeszcze dostępny?
3. Czy wszystkie produkty, które są w sklepie internetowym można zobaczyć na ekspozycji w salonie firmowym w Częstochowie?
4. Czy podane ceny lamp na stronie internetowej WWW.LYSNE.PL obowiązują we wszystkich salonach partnerskich?
5. Czy istnieje możliwość obejrzenia naszego asortymentu przed złożeniem zamówienia?
6. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?
7. Czy lampa może być wykonany w systemie dwuobwodowym?
8. Jak są rozmieszczone oprawki w lampach w których jest więcej niż 1 źródło światła?
9. Czy abażury w danym kolorze mają ten sam odcień, strukturę materiału?
10. Jaka jest kolorystyka stelaży? Co oznaczają poszczególne kolory?
11. Czy długość lamp wiszących można regulować?
12. Jak usytuowany jest przewód zasilających w modelach typu tripod?
13. Jaka jest długość przewodu zasilającego w lampach stojących i nocnych?
14. Czy możliwa jest modyfikacja lampy?
15. Czy w kinkietach i lampkach nocnych możliwe jest umieszczenie włącznika na stelażu? 
16. W jaki sposób zamówić 3 różne warianty kolorystyczne abażurów (w przypadku modeli MAJORKA, MINORKA, BORNEO, PUEBLO, MICHIGAN, MALIBU, DETROIT, FARGO)?

17. Czy żarówki znajdują się w zestawie?

RABATY

1. Co to jest newsletter?
2. Jakie korzyści płyną z zapisania się do newslettera?
3. W jaki sposób mogę uzyskać rabat za newsletter?
4. W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?
5. Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?
6. Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?
7. Czy jest możliwość uzyskania rabatu na zakupy większej ilości produktów?

METODY PŁATNOŚCI I TRANSPORT

1. Jakie są metody płatności i dostawy?
2. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez szybkie płatności tpay.pl? 
3. Czy jest możliwość zakupu oświetlenia na raty? 
4. Nie opłaciłam/em zamówienia, gdzie znaleźć informacje o danych i numerze konta do przelewu?
5. Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
6. Jaki jest najszybszy sposób wysyłki?
7. Gdzie mogę  zrealizować zakupy z użyciem vouchera LYSNE.PL?
8. W ciągu ilu dni od zakupu otrzymam dokument fiskalny (fakturę lub paragon)?
9. Jak są ustalane koszty wysyłki?
10. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
11. Czy kurier kontaktuje się telefonicznie przed doręczeniem przesyłki?
12. Czy mogę wybrać godziny doręczenia?
13. Co się dzieje w przypadku, gdy kurier GLS nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
14. Czy towar zostanie wniesiony do mojego mieszkania?
15. Czy zamówienie można odebrać osobiście?
16. Jak mogę opłacić zamówienie, które odbieram w sklepie stacjonarnym?
17. W jakich godzinach mogę odebrać zamówienie w salonie stacjonarnym LYSNE.PL w Częstochowie?

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

1. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymana przesyłka jest uszkodzona (posiada zewnętrzne uszkodzenia w postaci rozerwanego kartonu, zalania, zgniecenia)?
2. Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony?
3. Czy mogę dokonać zwrotu?
4. Jak dokonać zwrotu?
5. W jakim terminie mogę dokonać zwrotu?
6. Na jaki adres należy odesłać przesyłkę zwrotną?
7. Czy jest możliwość dokonania zwrotu w siedzibie firmy?
8. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
9. W jakim przypadku zwrot może zostać odrzucony?
10. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłany produkt/y?
11. Czy mogę dokonać wymiany towaru?
12. Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?
13. Jak mogę dokonać reklamacji z tytułu gwarancji?
14. W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?
15. Co zrobić, gdy moja reklamacja nie została pozytywnie rozpatrzona?

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I RODO

1. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
2. Jakie informacje o mnie są zbierane, kiedy odwiedzam strony sklepu z oświetleniem WWW.LYSNE.PL?
3. Czy dane osobowe wprowadzone przy zamówieniu „bez rejestracji” również są przetwarzane?
4. Co to są pliki Cookies? 
5. Jak wyłączyć obsługę plików Cookies i jakie są konsekwencje?